Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spike
BreslaU CustomS MemberS - szefu
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BreslaU
|
Wysłany: Śro 11:17, 10 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Manx musisz brać poprawkę, że może kiedyś założysz do niego jakieś body i wtedy będziesz płakać, że za nisko siedzi - przemyśl koncepcyjnie to aby 2x nie wydac kasy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Śro 11:22, 10 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Headpoint napisał: |
Manx musisz brać poprawkę, że może kiedyś założysz do niego jakieś body i wtedy będziesz płakać, że za nisko siedzi - przemyśl koncepcyjnie to aby 2x nie wydac kasy. |
Jedyne body to bedzie zestaw abart czyli zderzaki i nakladki na progi jak mi się je uda znaleźć oryginalne poza ASO. One obniza optycznie ale na szczescie nie będa wystawaly nizej niż najniższa cześc wydechu. Na chwilę obecną wygląda na to ze pohamuję się z obnizaniem do -40.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
owoC
Słoneczny patrol... na rondzie w lewo
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 757
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: HindenburG
|
Wysłany: Śro 11:35, 10 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Tylko że tą kase którą by zaoszczędził glebiąc go raz będzie musiał wydać na fele bo przy jakimkolwiek body to co są teraz będą wyglądać tragicznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spike
BreslaU CustomS MemberS - szefu
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BreslaU
|
Wysłany: Śro 11:36, 10 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
czemu?
przy body Shumachera były by w sam raz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
owoC
Słoneczny patrol... na rondzie w lewo
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 757
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: HindenburG
|
Wysłany: Śro 11:43, 10 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Body Abarta jest jak najbardziej na miejscu z tymi felgami ale przy mocniejszej glebie niż 40.
Wyobraź sobie SC z ładnymi dużymi wlotami z przodu. Przesuwasz się w bok i widzisz ładne aluski, a nad nimi... nic. Czyli zieje dziura. A powinien być już błotnik.
Kumata moją koncepcję?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Śro 12:53, 10 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Może nie najlepsze jakościowo, ale jest poglądowo :wink:
Dwie wersje z ciemnym i jasnym niebieskim na szybach:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Czw 11:09, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
grucha_911 napisał: |
Body Abarta jest jak najbardziej na miejscu z tymi felgami ale przy mocniejszej glebie niż 40.
Wyobraź sobie SC z ładnymi dużymi wlotami z przodu. Przesuwasz się w bok i widzisz ładne aluski, a nad nimi... nic. Czyli zieje dziura. A powinien być już błotnik. |
Body abartha ppwinno wygladac dobrze i przy tych przy i -40 seryjne abarthy miały -20 i jakos wyglądaly. Sam chciałbym nizej ale 1. boje sie zeby nie zaczepic 2. musialbym znaleźć kogoś kto by mi pomógl przekladać zawieszenie na zimę - na -60 zimą nie ma co marzyć zeby bezproblemowo jeździć.
Nie będzie az tak źle. Biorąc pod uwagę odstepy od kraweiz opony od blotnika zrobiłęm 2 wizje
-40
[link widoczny dla zalogowanych]
-60
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
owoC
Słoneczny patrol... na rondzie w lewo
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 757
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: HindenburG
|
Wysłany: Czw 11:25, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Ja jestem za -60 ale dlatego że patrze pod kątem efektu a nie komfortu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Czw 11:32, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
grucha_911 napisał: |
Ja jestem za -60 ale dlatego że patrze pod kątem efektu a nie komfortu |
Nie ty jedyny . Komfort akurat zaden problem - to jest na ostatnim miejscu jesli chodzi ow aznosc przy tej zmianie. Bardziej chodzi o to żeby jak najlepiej wyglądało i żeby dalo się tym jeździć.
A z tą folią którą wczesniej pokazałem to chodziło mi o efekt lustra- cośw ten deseń.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Czw 11:57, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
No to muszę powiedzieć, że i przy -40już fajnie wygląda a jak do tego przyjdzie na szyby folia taka jaką pokazałeś to będzie git - świetnie ona pasuje do koloru auta.
PS. ja wcześniej myślałem, że Tobie chodziło o niebieską folię a nie o efekt lustra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Czw 12:05, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
wonzky napisał: |
PS. ja wcześniej myślałem, że Tobie chodziło o niebieską folię a nie o efekt lustra. |
hehe - domyśliłem się Dlatego pokazalem osohozi To i tak trochęinaczej będzie wyglaac na zywo - będzie nieco mniej niebieska a bardziej srebrna. No ale generalnie lustro takie jakie jeszcze przepisy dopuszczają.
Z tym że pasuje pod kolor no to mniej wiecej o o z nia chodzilo- wszystko pod kolor lakieru (jasne swiatłą wszystkie, jasne szyby) no a poza tym oryginalnosc- 99% ludzi okleja na czarno a ja bede miał inaczej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spike
BreslaU CustomS MemberS - szefu
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BreslaU
|
Wysłany: Czw 12:14, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Manx ale folia chrome jest powodem do zabrania dowodzika...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Czw 12:18, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Headpoint napisał: |
Manx ale folia chrome jest powodem do zabrania dowodzika... |
wiem wiem- te z allegro to tak. Ta foliateca ma TUV bo to nie jest takie 100% lustro - to jest taka zwykła lustrzanka - to jets taka lustrzanka chiquita Ona odbija tyle ile dopuszczają przepisy w Niemczech więc i u nas powinna się sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Czw 12:28, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Manx napisał: |
Headpoint napisał: |
Manx ale folia chrome jest powodem do zabrania dowodzika... |
Ta foliateca ma TUV [...] Ona odbija tyle ile dopuszczają przepisy w Niemczech więc i u nas powinna się sprawdzić. |
Oj tego to już bym taki pewien nie był Polska to nie Niemcy i tu może się okazać, że to nie przejdzie. Chociaż już widziałem parę aut z taką refleksyjną folią i jak narazie jeżdżą dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spike
BreslaU CustomS MemberS - szefu
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BreslaU
|
Wysłany: Czw 13:10, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Manx u nas folie lustrzane jakiekolwiek sa zabronione oprócz fabrycznego pylenia szyb
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Czw 13:23, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
wonzky napisał: |
Manx napisał: |
Headpoint napisał: |
Manx ale folia chrome jest powodem do zabrania dowodzika... |
Ta foliateca ma TUV [...] Ona odbija tyle ile dopuszczają przepisy w Niemczech więc i u nas powinna się sprawdzić. |
Oj tego to już bym taki pewien nie był Polska to nie Niemcy i tu może się okazać, że to nie przejdzie. Chociaż już widziałem parę aut z taką refleksyjną folią i jak narazie jeżdżą dalej. |
W sumie może masz rację. Tylko gdzie się dowiedzieć czy takie coś przejdzie. W Instytucie Szkła i Ceramiki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Czw 14:27, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Możesz próbować dowiedzieć się w tym instytucie, ale może poprostu spytasz się Policjantów - chociaż wątpię w ich wiedzę w tym temacie, ale w Warszawie moze znajdziesz jakiegoś kumatego Policjanta. :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JoT_JoT
Oddział AA
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 14:41, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Patrząc na to jak wyglada tylna szyba w seicento:) czyli jest juz tam troche czerni w standarcie to ja bym byl jedak za czyms ciemnym lub ten grantaowy nawet no chyba ze sie ja zaklei cała w foli lustrzanej tak zeby tych czarnych elementów nie było widac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Nie 13:17, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Mały update bo nie próżnuję przez pare dni kilka rzeczy sie wyklarowało po rozmowach z róznymi ludźmi i przemyśleniach no i przyszedł pewien pomysł
1. Wpadł mi do glowy pomysł co zrobic w miejscu tylnej kanapy i byc moze niedługo sie uda mianowicie - kanapa out, wykładzina bagaznika out, zostanie odslonięte koło zapasowe w fabrycznym miejscu, a w miejscu tylnej kanapy przykręcę mocowanie do klucza do kół i przymocuje chromowany klucz - kiedys cos takiego widziałem w democarze zendera.
2. zawieszenie- na razie zmian nie bedzie- po dlugim gryzieniu sięz myslami doszedłęm do wniosku że obniżanie o 40 mm nie ma sensu bo to prawie nie ma róznicy, a obnizanie o 60 mm ma juz sens ale tylko latem i da sie tym nawet bez problemów jeździć (popytałem ludzi którzy praktykują i pomierzyłem pewnego wieczora kilka progów). Przekładanie zawieszenia jest nieco niecelowe więc odkładam na gwint lub pneumatykę (znalazłem firmę która robi pneumatykę do ciężarówek i czekam aż mi odpiszą czy podjęliby się zrobić do samochodu osobowego- cena mam nadzieję że będzie mniejsza niż za zestaw G.A.S - 10000 zł i airbagit przy imporcie prywatnym- 6500 zł). Do przyslzego sezonu mam zamiar to zrobić. Na razie czynię starania celem załatania budżetu
3. wsciekłośc mnie ogarnia bo mi drugi raz w tym roku sprzatneli sprzed nosa oryginalne progi na allegro :x Raz mnie jakiś cieć przelicytowal programem do podbijania sekundę () przed koncem aukcji a teraz gosc skonczył aukcje z powodu ogłoszenia w innych mediach I niech nikt nie mówi że skoro SC to popularny samochód to czesci do tuningu śa lawo dostepne - otóż dobrego towaru nie ma w PL.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fliper_nx
Ssak leśny
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BreslaU CustomS wroc.pl
|
Wysłany: Nie 13:40, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
spoko plany
a ten democar to golf 3 z silnikiem V6 w nagazniku [model] w nim lekka zabudowa CA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|