Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Sob 21:20, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
No tak tak wiem, wiem mam zamiar wreszcie sie za to wziąć i polerować wszystko co się da
A z chromowaniem to nie taka łatwa sprawa, bo:
- Nie zawsze chcą pochromowac takie małe elementy.
- Jak znajomy chciał dać do chromowania atrapę i zderzaki od Wołgi M20 a więc dość duże elementy to mu krzyknęli 20 pln za 10 cm/2.
niby nie wiele, ale pomyśl ile łącznie jest powierzchni na takich elementach.
EDIT: Teraz przez to Twoje "polerowanie" Twój Sej stracił nba wartości około 10%, ale podobno może od tego wzrosnąc moc silnika, ale warunkiem jest odpowiedniej jakości polerka :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
owoC
Słoneczny patrol... na rondzie w lewo
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 757
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: HindenburG
|
Wysłany: Sob 22:07, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
wonzky napisał: |
ale podobno może od tego wzrosnąc moc silnika, ale warunkiem jest odpowiedniej jakości polerka :wink: |
Bajka tak samo jak magnetyzer...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Sob 22:14, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
A to że Ty owoC kiedyś próbowałeś wypolerować plastikową pokrywę i nie dało to większej mocy to już twoja wina a aluminium polerowane daje większą moc - Moc blasku :wink:
Sory Manx za to małe OT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
owoC
Słoneczny patrol... na rondzie w lewo
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 757
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: HindenburG
|
Wysłany: Sob 22:21, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Próbowałem polerować pokrywę i jedyne co zrobiłem to wytarłem napis Duratec i logo Ford
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Sob 22:37, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
wonzky napisał: |
Teraz przez to Twoje "polerowanie" Twój Sej stracił nba wartości około 10%, ale podobno może od tego wzrosnąc moc silnika, ale warunkiem jest odpowiedniej jakości polerka :wink: |
Por que stracił Na razie tylko komp i podpórka do maski wypolerowana Aha- wątpię żeby od polerowania obudowy kompa czy pokrywy zaworów z zewnatrz coś spadło albo wzrosło (poza walorami estetycznymi)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Sob 22:59, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Manx to jest proste i logiczne
Brzydko polerowane = mało estetyczne = spadek wartości z powodu złego stanu wizualnego
KONIEC OT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Sob 23:07, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
wonzky napisał: |
Manx to jest proste i logiczne
Brzydko polerowane = mało estetyczne = spadek wartości z powodu złego stanu wizualnego
KONIEC OT |
nie wyglada zle tylko jak sie chciec przejrzeć to jest lekko zamglone lustro, ale bedzie poprawione jak sie w poniedziałek wyprawię po odpowiednie materiały bedzie tak jak na tym foto [link widoczny dla zalogowanych]
Nastepna zmiana bedzie ciekawsza i wieksza i nie bedzie dotyczyła silnika - co - mam pare pomysłów i się okaże co najpierw zrobię
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Manx dnia Sob 23:12, 24 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Sob 23:10, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Wiem Nowe zderzaki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Sob 23:16, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
wonzky napisał: |
Wiem Nowe zderzaki  |
co to to nie - ochłodziły mój zapał ceny lakierowania Co bedzie nastepne jeszcze nie wiem do konca sam który z pomysłów zrealizuję najpierw. No a jakbym moj portfel zasilił przez wakacje to wszystko jest możliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Sob 23:22, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
widzę, że zaczynasz konkurować ze mną w ilości niespełnionych pomysłów - to chyba jakaś cecha właścicieli fiatów jest :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Sob 23:37, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
wonzky napisał: |
widzę, że zaczynasz konkurować ze mną w ilości niespełnionych pomysłów - to chyba jakaś cecha właścicieli fiatów jest :wink: |
tak i przed chwilą Sprite mi przypadkiem podrzucil kolejny pomysł
A na powaznie - plany 3 i sie okaze zalezy od dostepnosci, mojego nastroju itp:
- fotele wmienic na kubelki bo na zakretach musze sie trzymac kierownicy (przywykłem juz ) ale ostatnio coraz bardziej trzeszczy mi fotel kierowcy bom ponadnormatywnie ciezki do tego samochodu
- zegary w słupku - przede wszytstkim wassertemperatur bo fabrycznie tego nie ma i czasem w korku mozne czlowiek sie zestresować jak sie wentylator nie włącza długo.
- wygar - srodek supersprint i tył remus (bo to co idzie zniesc i jednoczesnie wygląda)
Jedno co pewne to ze w srode mody w serwisie bo olej ma rok, płyn chlodniczy 2 a hamulcowy jeszcze wiecej, i filtry do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Manx dnia Sob 23:45, 24 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Sob 23:43, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
No to muszę przyznać, że całkiem fajne plany masz co do Seya. Jakby pozbierac te zalozenia to konkretna przebudowa sie szykuje. A co z tylna kanapa i montarzem zapasówki zamiast niej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Sob 23:46, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
wonzky napisał: |
No to muszę przyznać, że całkiem fajne plany masz co do Seya. Jakby pozbierac te zalozenia to konkretna przebudowa sie szykuje. A co z tylna kanapa i montarzem zapasówki zamiast niej  |
Kanapy nie ma... zreszta zapasówki też- parę kg zw ozu koniom lżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Sob 23:49, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
O proszę! To tak postępujesz - tunujesz i nie mowisz znajomym o tym - oj nieładnie, nieładnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Walter
Stały bywalec
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3-City
|
Wysłany: Nie 9:56, 25 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Polerowany komp, od razu elektrony szybciej banglają
Masz fantazje
Ew możesz zapodać power rure w srebrnym kolorze i bedzie dwa w jednym troche szybiej i bardziej błyszcząco.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Nie 11:35, 25 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Walter napisał: |
Ew możesz zapodać power rure w srebrnym kolorze i bedzie dwa w jednym troche szybiej i bardziej błyszcząco. |
Z power rurą to byłby problem bo ona sama więcej kosztuje niz daje Ale fakt - polerowana wygląda super No ale razie nie planuję W ogole silnika mechanicznie nie zamierzam dłubac bo stosunek poniesionych kosztów do przyrostu osiągów bedzie nie za ciekawy no i spalanie nie bedzie takie fajne jak ostatnio osiągnałem (6,75l/100km w miescie). Jedyne co brałbym pod uwagę chcąc podnieśc osiągi to SWAP na 1.2 16V (86 KM, 113 Nm), ale tego tez na razie nie planuję. Fundusze wolę przeznaczyc na inne w.w zabawki . No a poza tym mam jeszcze swiezy silnik (20 000km) i szkoda by mi było go sprzedawac za psie grosze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Walter
Stały bywalec
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3-City
|
Wysłany: Nie 17:33, 25 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Myślałem ze doloty cos dają w sejaszkach. O spalanie tak nie dramatyzuj. Ciekaw jestem czy nie spadło by po zmianie skrzyni na krótszą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Nie 20:23, 25 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Walter napisał: |
Myślałem ze doloty cos dają w sejaszkach. O spalanie tak nie dramatyzuj. Ciekaw jestem czy nie spadło by po zmianie skrzyni na krótszą. |
Oczywiście że dają trochę - fabryczny dolot wiele osób mówi że jest zaprojektowany w sposób który przeczy wszelkim zasadom projektowania. Dolot Weglarski vel Druciarski daje kilka Nm no ale bez wydechu nie są to zawuazalne roznice. Niestety nie jestem teraz w stanie znaleźć ile dokłądnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Walter
Stały bywalec
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3-City
|
Wysłany: Nie 20:37, 25 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Niedlugo moze w ramach treningu pospawam kolektor do tatowego seja i zobaczymy co bedzie. Może też sie skusisz Manx wjechac na warsztat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Nie 20:45, 25 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Walter napisał: |
Niedlugo moze w ramach treningu pospawam kolektor do tatowego seja i zobaczymy co bedzie. Może też sie skusisz Manx wjechac na warsztat  |
Kolektor- jak kolektor wydechowy to tylko Viga najlepiej obliczony i przy okazji za mala dopłatą jest wersja piekna bo z kwasówki Chodza słuchy że Supersprint przy nim wymięka choc kosztuje 3x więcej - Viga daje wiecej Nm i KM i więksozsć szybkich SC i CC ma Vige
A co do Dolotówn- nie znalazłem info ile KM i Nm - kolega arturo_freestyler (taki od czarnego sc na smoorach - moze kojarzysz ale pewno nie) porównywal na hamowni kilka róznych i najlepszy okazał się węglarski (ktory jest notabene kopią dolotu Abartha)
Jesli chodzi o mody mechaniczne SC t jest dla mnie mistrz i jesli robic to bym robiłcośw ten deseń [link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiscie to jest z silnikiem 1.2 (seryjnie 86 KM i 113 Nm) Dla porówania seria 1.1 jak wyjezdza z fabryki ma 54 KM @5500 RPM i 82 Nm @ 3250 RPM. O tym że róznica jest chyba nie trzeba nikogo przekonywać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|