Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Śro 17:13, 19 Kwi 2006 Temat postu: Fiat Seicento |
|
|
No to dobra- zaprezentuję mój gelandewagen lub jak kto woli lanswagen . Sporo osób nabralo sięna to co mam w podpisie więc pora na prawdę
Co do zmian- prawie seria. Jedyne zmiany to:
- biale przednie kierunki zamiast obleśnych pomarańczowych
- białe boczne kierunki zamiast ------------ll-----------------
- tylne światła chrome style (bo lexus to z zdanej strony nie jest)
- obrotomierz
- wypolerowany wydech (który i tak znowu zardzewiał)
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Plany
1. obnizenie zawieszenia 2. przyciemnienie szyb folią foliatec silver reflex light & ultralight (delikatne lustro) 3. zderzaki Abarth wykończone czarną siatką, progi Abarth 4. malowanie klamek i lusterek pod kolor nadwozia, likwidacja odboju na krawedzi drzwi (zamierzam zerwac to czarne i nakleic pomalowana pod kolor nadwozia listwe od sportinga zeby zaslonic dziurę która jest pod odbojem) 5. obudowa z 3 dodatkowymi zegarami w słupku 6. kubełki speed 3 i pasy Schroth 7. polerowana klatka w tylnej częsci samochodu 8. usprawnienie wydechu i dolotu.
A to jest to VT planów na które parę osób się nabrało.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Co do realizacji w miarę posiadania funduszy będą postępować.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Manx dnia Pią 19:02, 26 Maj 2006, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Dante
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 943
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 18:54, 19 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
szkoda manx, ze nie zrobisz tak, jak w podpisie
wlozylbys pozniej jakis fajnacki motor i rakieta by byla... bardzo cichociemny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Śro 19:21, 19 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Dante napisał: |
szkoda manx, ze nie zrobisz tak, jak w podpisie
wlozylbys pozniej jakis fajnacki motor i rakieta by byla... bardzo cichociemny  |
Na to też wpadłem kiedyś Zrobić z tego rakietę to byloby nawet łatwo - 1.2 16V 86 KM z punto 1 przelożyc to ok 4000 zł i juz byłby sprzet który ma 8 s do setki (jakby podłubać do 110 KM to nawet dałoby się spokojnie zejsc ponizej 7s do setki). No ale musiałbym znaleźć jakieś źródło dochodu zeby to wykonać - jak sie uda to kto wie. Własnie dobrych osiągów mi najbardziej brakuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
e-t
Breslau Customs Emigration
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1951
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wariatkowa...
|
Wysłany: Śro 21:01, 19 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Pomysł na seja OK... nie wypowiadam się na temat obecnego stanu bo to traktuje jako stan przejściowy... poczekam aż skończysz (kiedyś )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Walter
Stały bywalec
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3-City
|
Wysłany: Śro 23:32, 19 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Chociaż gałkę byś zrobił :wink:
To czekamy na coś konkretnego. Na twoim miejscu zają bym się zawieszeniem bo seryjnie strasznie buja i tak ja planujesz kubełek dla przyjemności z jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Czw 15:35, 20 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Ładny ten Sej :wink: Seria z małymi dodadkami. Niestety wiele osób cierpi na brak funduszy :cry: ale całe szczęście, że Ty masz zdrowe pomysły na Sejowóz a nie jakieś śmieszne dokładki i naklejki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Wto 15:58, 09 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Zapodałem felunek i dzis cyknąłem kilka zdjęc. Nistety z braku czasu nie umyłem nieco zakurzonych felg. No ale jakis foty są
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Wto 16:12, 09 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
GLEBA Tego mu potrzeba A fele - fajne, nietypowe - a zdjęcia są konkretnie zrobione, że i na stalówkach by fajnie wyglądał. :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Wto 17:33, 09 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Ta idea mi przyświeca od dawna a odkąd założyłem felgi jeszcze silniej, bo teraz az razi mnie ta wysokosc. Generalnie znajomi niektóryz jak zobaczyli fele zapytali "a kiedy obnizasz" Sprawa wygląda tak że taniego gwintu Czyli ponizej 2k) nie uda się znaleźć więc najpewniej pojawią się krtósze spręzny Platimex. Myślałem o zestawie Platimex-60 mm + do tego oczywiscie zanabyć krótsze amorki, albo całe zawieszenie -60 premium tec pojechac do niemiec i kupic (o 1/3 taniej wychodzi). _60 bo dopiero wtedy to będize wygladać, ale sie waham bo na zimę trzebaby wtedy zawieszenie zmieniac - boję się że nie dojadę do domu jak zasypie.
Jeszcze się zastanawiam. Musze pozbierać opinie jak sięjeździ na -60. Albo -60 i przekładanie razem z zimówkami spręzyn i krótszych amorów, albo -40 (czyli prawie nic:() i wtedy i zimą bedzie ok.
Dzieki wonzky za koment a propos fotek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Manx dnia Wto 18:07, 09 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
m4teucho
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miejscowość największych huliganów....
|
Wysłany: Wto 17:34, 09 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
nie podoba mi się w leksach asymetria ze względu na światło przeciwmgielne i wstecznego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
werni
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Wto 17:37, 09 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
m4teucho to nie są leksy :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Wto 20:14, 09 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Manx napisał: |
Ta idea mi przyświeca od dawna a odkąd założyłem felgi jeszcze silniej[...] |
No i tu jest cały problem bo za duża gleba i zima będzie ciężka - chyba, że zamontujesz pług na seja. :wink: Ale - 40 to już i tak cos da. A ile by Cię wyniosło to zawieszenie Premium kompletne sprężyny i amorki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fliper_nx
Ssak leśny
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BreslaU CustomS wroc.pl
|
Wysłany: Wto 20:43, 09 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
moze i to leksy nie sa ale asymetria
nawet ladne fele ale ja przepadam z rantami oraz ala szprychowe nie mylic bbs itds
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Wto 20:48, 09 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
wonzky napisał: |
A ile by Cię wyniosło to zawieszenie Premium kompletne sprężyny i amorki? |
Premium tec zestaw kosztuje 250 € . W polsce widziałem było zimą na allegro i kosztowało cos kolo 1300 (to dziwne bo do innych modeli kosztuje ok. 800 zł). A jakbym zdecydował sie na springi Platimex -40 mm 430 (taki gość jeden wiekszy zakup robi to może wytarguje mniej). Co do -60 to zimą najwiekszy problem bo u mnie na osiedlu jak odsniezają to starszy czasem obciera VW (on ma jakies 3-4 cm mniej przeswitu niz ja) . Latem problemu byc chyba nie powinno- moze niektóre progi obetrą o tłumik środkowy i to tyle poza tym mi nie przeszkadza bo pod krawęzniki nie podjezdzam (od zawsze unikam tego jak oognia- szkoda opon, felg, zawieszenia) i nic ani nikogo wozić w bagazniku ani na tylnym siedzeniu nie zamierzam. Za miasto lesna drogą tez rzadko jezdze, ale wtedy moze uda się jakos przeslizgnąć po tych korzeniach i koleinach zanim cos się urwie. Sam się zastanawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Manx dnia Wto 20:57, 09 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Wto 20:55, 09 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
250 euro to całkiem przyzwoita cena. Ja żałuję, że fiat ma z tyłu resor bo bym też zglebił go - ale chyba sobie założe 14 calówki jak w końcu kupię letnie opony to bedzie wizualnie niżej siedział.
A i najbardziej podobają mi się fotki z drugiego rzędu pierwsza i trzecia - takie jak do reklamy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Wto 20:59, 09 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
wonzky napisał: |
250 euro to całkiem przyzwoita cena. Ja żałuję, że fiat ma z tyłu resor bo bym też zglebił go - ale chyba sobie założe 14 calówki jak w końcu kupię letnie opony to bedzie wizualnie niżej siedział. |
Z resorem tez da się podobno bawić- o ile mnie pamięc nie myli to chyba polega to na oklepaniu czy jakoś tak to się nazywa
wonzky napisał: |
A i najbardziej podobają mi się fotki z drugiego rzędu pierwsza i trzecia - takie jak do reklamy.  |
Dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
e-t
Breslau Customs Emigration
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1951
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wariatkowa...
|
Wysłany: Wto 21:13, 09 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
resor się "sklepuje" bądź wyjmuje 1 pióro wariaci 2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Wto 21:31, 09 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
No może i ja się pokuszę o wyjęcie jednego pióra.
A tu taki szybki VT zglebiłem seja. i na szyby dałem folię z foliateca :wink:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wonzky dnia Wto 22:29, 09 Maj 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Amalio
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 2145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z tego prawdziwego Śląska...
|
Wysłany: Wto 21:49, 09 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
I to już wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Śro 11:09, 10 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
po zgelbieniu dużo lepiej wygląda- sam mialem takie VT zrobic ale czasu brak - dzieki To mi wygląda na jakies -50. Co do folii- czarna jest nieco za popularna i chyba bedzie łagodna lustrzanka (Folia Tec silver Reflex light [link widoczny dla zalogowanych])
Dziś dzien pomiarów i pomierzyłem trochę za pomocą syfmiarki i jesli bym dał -60 mm to miedzy krawędzią przedniej opony a krawędzią nadkola byłoby ok. 22mm bo nie wiem czysiadłby 60 czy wiecej - roznie to bywa - zależy od egzemplarza (teraz jest 82 mm). Natomiast od spodu pomierzyłem podnośnikiem na kólkach z przymocowanym kawałkiem deski ( prawie jak McGywer ). No i jezeli bym obniżyyl o -60 to bym miał 60 mm przeswitu przy niektórych elementach wydechu. Na niektóre źle zbudowane progi zwalnaijace na styk. Zmierzyłem też jeden próg zwalniajacy- przejechałem przez niego jedną osią a druga zostałą za nim , wysiadłem, popatrzyłem i mogloby być na styk. Chyba jednak zostanę przy -40 - dla komfortu psychicznego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|