Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sepo
bazgrze regularnie
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 20:59, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Jak zrobię przegląd i opłacę OC to może narazie to odpada:P pierw musze go jeszcze z customować
EDIT: Kolorek będzie taki jak na foto poniżej. Mam proźbę czy ktoś zna stronę z paletą lakierów??bo szukałem i nic nie znalazłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Śro 12:52, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Fiat ładny! Cieszę się, że kolejny fanatyk Fiata. VT podobne do moich i nawet kolor też - no i na moim zdjęciu zresztą zrobione
Ja też mam w planach maxymalną glebę ale też obawiam się o to jak się bedzie jeździć na takim niskim prześwicie.
Życzę Ci powodzenia w przerabianu 125-tki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sepo
bazgrze regularnie
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 14:47, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
dzięki dzięki ale już doszedłem do wniosku z mechaniolem że wspawam tunel na układ wydechowy i problem z wydechem rozwiązny.Więc gleba będzie maKsymalna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Śro 16:40, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
A nie myslales by jakos inaczej rozwiazac problem ukł. wydechowego?
Naprzykłąd własnej konstrukcji, tak aby rura nie wisiała?
raczej łątwiej to zrobić niż wspawać tunel. Bo ja już tak też myślałem opracowując obniżanie fury.
A w jaki sposób chcesz go obniżyć?
Bo jakoś najtaniej to jest wyciągnąc pióro i sklepać resor u dobrego kowala - ale wtedy auto jest strasznie miękkie. Jednak jeśli nie zamierzasz jeżdzić szybko poza miasto to da się to wytrzymac i można sobie wmawiać że tak buja jak w amerykańskich krążownikach sprzed lat :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Walter
Stały bywalec
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3-City
|
Wysłany: Śro 20:13, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Nie szeroki
Jak obnirzasz to musisz utwardzic resor a nie wyciągać pióro. Klepiesz resor na płasko czy jak tam chcesz i dokładasz jakieś sztywniejsze pióro. Niska zawiecha musi być sztywna bo ma mały zakres pracy i wszystkie nierówności musi wybrać na krutkiej drodze.
pomysł z tunelem na wydech jest przedni :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sepo
bazgrze regularnie
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 20:15, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Z przodu sprężyny od poloneza trucka opowiednio skrócone, tył: orginalny resor zmłotkowany(sklepany po 120zł za szt. z montażem) na płasko i może kiedyś dołożę pióro. i wymienię amortyzatory na twardsze
pomysł z tunelem podłapałem od polodego on zastosował go w polishdriftmaschine
zdjęcia pobrane z [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Śro 20:19, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Dzieki Walter.
Ale samo sklepanie raczej nie da maksymalnego efektu obniżenia.
@ Sepo - Powiadasz 120 złoty sztuka! Nie wiem czy to dobra cena, ja muszę sie wybrać do świdnicy bo tam jest jeden ponoć dobry kowal co się tym zajmuje.
Sprężyny z trucka to już standart
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sepo
bazgrze regularnie
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 20:22, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Taka cena jest w zakładzie na rychtalskiej we wrocku, oni mają resorservis więc wolę u nich niż potem coś samemu motać. a będzie siedzieć z tyłu niżej o 8-12 cm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Śro 20:29, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
8-12 cm powiadasz to ja tak tez chce :shock:
A jak zrobisz ten tunel to co z fotelami i miejscem na nogi? Raczej bedzie przeszkadzalo to!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Walter
Stały bywalec
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3-City
|
Wysłany: Śro 20:30, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
wonzky napisał: |
Dzieki Walter.
Ale samo sklepanie raczej nie da maksymalnego efektu obniżenia. |
Co masz na myśli
Pamiętajcie chłopaki że przy takim mocnym obniżeniu musicie dac jakieś żeźbione amortyzatory żeby to banglalo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sepo
bazgrze regularnie
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 20:30, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
No może przeszkadzać ale coś za coś, jakoś dam rade...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Śro 20:39, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Walter napisał: |
wonzky napisał: |
Dzieki Walter.
Ale samo sklepanie raczej nie da maksymalnego efektu obniżenia. |
Co masz na myśli
Pamiętajcie chłopaki że przy takim mocnym obniżeniu musicie dac jakieś żeźbione amortyzatory żeby to banglalo. |
Na myśli miałem, że nie sklepiesz raczej tak mocno amortyzatorów - ale Sepo napisał, że będzie jakoś 8-12 cm niżej to już mnie zadowala.
A amortyzatory na przód trzeba by zaadaptować od jakiejś innej fury.
@ Sepo - no fakt Ty za kierownicą będziesz to Ci nie będzie przeszkadzało :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Walter
Stały bywalec
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3-City
|
Wysłany: Śro 20:44, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
wonzky napisał: |
nie sklepiesz raczej tak mocno amortyzatorów.. |
Nie klep amorów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Śro 20:47, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no dobra, dzieki za rade nie bede klepal amorów
Sory Sepo za OT ale tak to jest jak sie cos głupiego napisze. Rzecz jasna chodzi o resory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sepo
bazgrze regularnie
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 20:48, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Ja tam coś słyszałęm że się olej zmienia na gęstrzy i przez to robią się one twardsze(amortyzatory)... ale tylko tak słyszałęm
forum jest po to żeby sobi epogadać i po dyskutować w końcu więc to raczej nie było OT bo było na temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Śro 20:51, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
No moze i z tym olejem to prawda, a tez na stronie fiat&furious jest artyykł o usztywnianiu amorów poprzez zamianę kolejności podkładek!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Walter
Stały bywalec
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3-City
|
Wysłany: Czw 1:00, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
To jest normalna procedura, zmiana oleju na bardziej lepki dla usztywnienia amortyatorow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Czw 11:48, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
A mozę któryś z was sbie półpneuamtykę rzuci [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wonzky
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 1651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zDolnego Śląska Reprezentant
|
Wysłany: Czw 12:32, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Do tego jeszcze na przód coś wrzócić i mamy we Fiatach Air Ride'a :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spike
BreslaU CustomS MemberS - szefu
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BreslaU
|
Wysłany: Czw 12:44, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ten lakier jest w ofercie Farecla i nazywa się chyba Magic Aluminium Deep Red - jest to nowy lakier ze specjalnym podkładem. Jest stosunkowo tani i mozna kupić w Farecla próbkę.
Ma konsystencję atramentu i jego myx polega na tym, że najpierw kładzie się podkład Aluminium (z możliwością wyboru ziarna) a potem zmieszany z zagęszczaczem lakier, który nie wymaga Klara. Typowe dla lakierów typu Candy.
koszt chyba ok. 200 pln za litr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|