Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pit_er
Breslau Customs Emigration
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 22:30, 22 Mar 2006 Temat postu: Peugeot 205' 93 |
|
|
Witam wszystkich maniakow tuningu z Wrocławia
Na poczatek krotki opisik
Autko zakupione zeszlego roku...mialo sluzyc tylko do jazdy...hehehe myslalem ze mania poprawiania serii juz mi przeszla ale stalo sie inaczej
Silnik 1,1 na jednopunkcie, juz na dniach bedzie wkladany 1,6 z GTI a ze to zaledwie 115km wiec jeszcze wtrysk podtlenku zaloze
Wdech - koncowy tlumiczek Ultera...jeszcze jest kat lecz po wlozeniu silniczka zostanie on zastapiony rura.
Zawieszenie - teraz przod siedzi -80mm od serii (sprezyny ciete o dwa zwoje), juz czeka na zalozenie kompletne zawieszenie z GTI
Wnetrze - Zegary podswietlane na niebiesko, postoje niebieskie, zarowki ala kseon, kilka elementow wnetrza pomalowanych na srebrno, elektryczne szyby, centralny zamek...jestem w trakcie kompletowana wnetrza z GTi
Audio - przod glosniczki seria, tyl Alphard 6x9, wzmacniacz kenwood + skrzynia basowa z glosniczkiem 30cm, radyjko podroba Pionka ( naprawde daje czadu)
Jak zapowiedzialem juz zapodaje kilka zdjec...za kilka dni bardziej aktualne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pit_er dnia Czw 20:41, 23 Mar 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
e-t
Breslau Customs Emigration
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1951
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wariatkowa...
|
Wysłany: Śro 22:35, 22 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Witam na forum
jakoś mam mieszane uczucia do tych ciętych spręzyn i żarówek a'la ksenon... reszta fajnie się zapowiada, ale więcej zobaczymy na fotkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spike
BreslaU CustomS MemberS - szefu
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BreslaU
|
Wysłany: Śro 22:51, 22 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
no witam,
zapowiada się bardzo ciekawie ale troszkę bałbym się tych sprężyn przy włożeniu cięższego i mocniejszego silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fliper_nx
Ssak leśny
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BreslaU CustomS wroc.pl
|
Wysłany: Śro 23:29, 22 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
no z opisu musi fajnie wygladac ale ciete sprezyny ehhhhhhhh ale lepiej daj jakies sportowe niz je ciac
czekam na foty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hellboy666
Oddział AA
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: ja się wziąłem ??
|
Wysłany: Czw 0:09, 23 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
O witam w koncu klubowicza 205
Musze powiedziec ze te ciete sprezyny to na sniegu daja sie we znaki. Juz nie wiem ile razy kolege link aholownicza wyciagalem
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pit_er
Breslau Customs Emigration
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 20:50, 23 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Hmmnn co do cietych sprezyn to...zdecydowalem sie na taki krok poniewaz chcialem obnizyc auto dosc znacznie a wszystkie sprezyny oferowane do 205 obnizaja autko max 40mm Najlepszym rozwiazaniem byloby zalozenie jakiejs gwintowanej zawiechy ale ceny zaczynaja sie od 1500zl. Teraz jak bede zakladal silnik 1,6 to sprezyny pojda orginalne z 1,6 GTI ewentualnie obetne je tylko o 1 zwoj.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
e-t
Breslau Customs Emigration
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1951
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wariatkowa...
|
Wysłany: Czw 20:59, 23 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
NIE OBCINAJ SPĘŻYN !!!!
Moze Headpoint skombinuje w miare tanią zawieche 60/80 do 205
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pit_er
Breslau Customs Emigration
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 21:08, 23 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Witam!
Jesli kolega cos skombinuje to ich nie potne
Tez jestem wrogiem ciecia sprezyn i dokladnie wiem ze lepiej zakladac orginal. Lecz jesli chcemy aby autko trzymalo sie drogi jak przyklejone to trza go obnizyc radykalnie!
A z tymi sprezynami jakby cosik niedrogo wyszlo to byloby suuupppeeerrr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
m4teucho
BreslaU CustomS OutlanderS
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miejscowość największych huliganów....
|
Wysłany: Czw 21:09, 23 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
conieco czytałem o obcinaniu sprężyn i wyczytałem, ze w starszych samochodach możliwe jest, że się to sprawdzi ale rozmawiałem też kiedyś o tym ze Skynetem i dowiedziałem się że lepiej jest poszukać sprężyn nie koniecznie do tego modelu, poszukaj sprężyn o tej samej średnicy, niższych i zgrubszych, albo z większa ilością zwojów....
P.S. Skynet, sorki ze się mądruję tym co wiem od Ciebie, ale opłaca się duzo z Tobą gadac
P.P.S. Tutorial na sprężyny by Skynet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Walter
Stały bywalec
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3-City
|
Wysłany: Czw 21:11, 23 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Pit_er napisał: |
Lecz jesli chcemy aby autko trzymalo sie drogi jak przyklejone to trza go obnizyc radykalnie! |
Wielu tak mysli :wink:
To że samochód jest niski i twardy nie znaczy że trzyma sie piekielnie. Jakość zawieszenia nie jest określana przeż niskość. CHodzi o prace podwozia i zgranie wszystkich parametrów sprężyn i amorków itp.
PS. Fajne kołpaki :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pit_er
Breslau Customs Emigration
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 21:22, 23 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Tak z tym sie zgadzam. Ale Peugeot z orginalna zawiecha buja sie jak lajba na morzu. Szybka jazda w zakretach moze skonczyc sie wizyta w pobliskim rowie.
To fakt ze nie powinno sie przesadzac z obnizaniem i nie powinno sie robic totalnej taczki z autka. Sadze jednak ze tak jak widac na fotkach obnizenie o 80mm w moim przypadku jest uzasadnione
PS. Pomyslcie jak wygladalo moje autko przed obnizeniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spike
BreslaU CustomS MemberS - szefu
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BreslaU
|
Wysłany: Czw 23:56, 23 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
ja bym się zastanowił nad tym jak jest ustawiony kolektor wydechowy w nowym silniku. Zbyt mocne obniżenie może spowodować ocieranie. A obcinanie sprężyn pogarsza trakcję - szczególnie w sprężynach o charakterystyce progresywnej - czyli tam gdzie zwoje mają różny rozstrzał i inną strukurę przez hartowanie. Zapytam o amorki do Twojego auta... może coś się da wykołować albo spasować. Jednakże najpierw musisz zobaczyć jak się obniży przez silnik i ile masz pod kolektorem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hellboy666
Oddział AA
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: ja się wziąłem ??
|
Wysłany: Pią 0:46, 24 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Pit_er napisał: |
Tak z tym sie zgadzam. Ale Peugeot z orginalna zawiecha buja sie jak lajba na morzu. Szybka jazda w zakretach moze skonczyc sie wizyta w pobliskim rowie.
To fakt ze nie powinno sie przesadzac z obnizaniem i nie powinno sie robic totalnej taczki z autka. Sadze jednak ze tak jak widac na fotkach obnizenie o 80mm w moim przypadku jest uzasadnione
PS. Pomyslcie jak wygladalo moje autko przed obnizeniem |
Tak jak moje teraz
Panowie jakbyscie mieli za niewielkie pieniadze sprezyny odbnizajace to pewnie bym sie skusil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manx
BreslaU CustomS HonoureD
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: awazsraW
|
Wysłany: Pią 12:53, 24 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Wszytko tylko nie cięte spręzyny :? To niebezpieczne podobie jak dziadkowe (utwardzane domowymi metodami) i spinane sciągaczami do lina stalowych. śmiem pokusić się o stwierdzenie ze bezpieczniejsza jest bujająca siejak statek podczas sztormu seria niż cięte.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pit_er
Breslau Customs Emigration
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 21:34, 26 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Na razie zostawie sprezyny seryjne takie jak sa w 1,6 GTI Zobacze jak stoi a potem ewentualnie bede kombinowac Tez nie jestem zwolennikiem spinania sprezyn czy sciskania ich jakimis pasami - to wlaasnie jest dopiero niebezpiecznie bo zawsze istnieje szansa ze taki wynalazek peknie i wypadeczek gotowy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Donperinio
Zaczyna działać
Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:11, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Sam ostatnio zamówiłem ten model jestem ogólnie zadowolony, czekała mnie tylko regeneracja pompy i to wszystkow sumie, ale w zaprzyjaźnionym warsztacie zrobiłem to tanio i tyle:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
calvil
Zaczyna działać
Dołączył: 04 Kwi 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 7:17, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Fajny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|