Forum BreslaU CustomS
Forum miłośników motoryzacji i tuningu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Peugeot 205' 93

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BreslaU CustomS Strona Główna -> Wasze auta
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pit_er
Breslau Customs Emigration



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 22:30, 22 Mar 2006    Temat postu: Peugeot 205' 93

Witam wszystkich maniakow tuningu z Wrocławia Wink
Na poczatek krotki opisik
Autko zakupione zeszlego roku...mialo sluzyc tylko do jazdy...hehehe myslalem ze mania poprawiania serii juz mi przeszla ale stalo sie inaczej Wink
Silnik 1,1 na jednopunkcie, juz na dniach bedzie wkladany 1,6 z GTI a ze to zaledwie 115km wiec jeszcze wtrysk podtlenku zaloze
Wdech - koncowy tlumiczek Ultera...jeszcze jest kat lecz po wlozeniu silniczka zostanie on zastapiony rura.
Zawieszenie - teraz przod siedzi -80mm od serii (sprezyny ciete o dwa zwoje), juz czeka na zalozenie kompletne zawieszenie z GTI
Wnetrze - Zegary podswietlane na niebiesko, postoje niebieskie, zarowki ala kseon, kilka elementow wnetrza pomalowanych na srebrno, elektryczne szyby, centralny zamek...jestem w trakcie kompletowana wnetrza z GTi
Audio - przod glosniczki seria, tyl Alphard 6x9, wzmacniacz kenwood + skrzynia basowa z glosniczkiem 30cm, radyjko podroba Pionka ( naprawde daje czadu)
Jak zapowiedzialem juz zapodaje kilka zdjec...za kilka dni bardziej aktualne Wink






Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pit_er dnia Czw 20:41, 23 Mar 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
e-t
Breslau Customs Emigration



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1951
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wariatkowa...

PostWysłany: Śro 22:35, 22 Mar 2006    Temat postu:

Witam na forum

jakoś mam mieszane uczucia do tych ciętych spręzyn i żarówek a'la ksenon... reszta fajnie się zapowiada, ale więcej zobaczymy na fotkach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spike
BreslaU CustomS MemberS - szefu



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BreslaU

PostWysłany: Śro 22:51, 22 Mar 2006    Temat postu:

no witam,

zapowiada się bardzo ciekawie ale troszkę bałbym się tych sprężyn przy włożeniu cięższego i mocniejszego silnika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fliper_nx
Ssak leśny



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BreslaU CustomS wroc.pl

PostWysłany: Śro 23:29, 22 Mar 2006    Temat postu:

no z opisu musi fajnie wygladac ale ciete sprezyny ehhhhhhhh ale lepiej daj jakies sportowe niz je ciac
czekam na foty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hellboy666
Oddział AA



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: ja się wziąłem ??

PostWysłany: Czw 0:09, 23 Mar 2006    Temat postu:

O witam w koncu klubowicza 205

Musze powiedziec ze te ciete sprezyny to na sniegu daja sie we znaki. Juz nie wiem ile razy kolege link aholownicza wyciagalem Wink

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pit_er
Breslau Customs Emigration



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 20:50, 23 Mar 2006    Temat postu:

Hmmnn co do cietych sprezyn to...zdecydowalem sie na taki krok poniewaz chcialem obnizyc auto dosc znacznie a wszystkie sprezyny oferowane do 205 obnizaja autko max 40mm Najlepszym rozwiazaniem byloby zalozenie jakiejs gwintowanej zawiechy ale ceny zaczynaja sie od 1500zl. Teraz jak bede zakladal silnik 1,6 to sprezyny pojda orginalne z 1,6 GTI ewentualnie obetne je tylko o 1 zwoj.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
e-t
Breslau Customs Emigration



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1951
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wariatkowa...

PostWysłany: Czw 20:59, 23 Mar 2006    Temat postu:

NIE OBCINAJ SPĘŻYN !!!!

Moze Headpoint skombinuje w miare tanią zawieche 60/80 do 205


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pit_er
Breslau Customs Emigration



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 21:08, 23 Mar 2006    Temat postu:

Witam!
Jesli kolega cos skombinuje to ich nie potne Wink
Tez jestem wrogiem ciecia sprezyn i dokladnie wiem ze lepiej zakladac orginal. Lecz jesli chcemy aby autko trzymalo sie drogi jak przyklejone to trza go obnizyc radykalnie!
A z tymi sprezynami jakby cosik niedrogo wyszlo to byloby suuupppeeerrr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m4teucho
BreslaU CustomS OutlanderS



Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miejscowość największych huliganów....

PostWysłany: Czw 21:09, 23 Mar 2006    Temat postu:

conieco czytałem o obcinaniu sprężyn i wyczytałem, ze w starszych samochodach możliwe jest, że się to sprawdzi ale rozmawiałem też kiedyś o tym ze Skynetem i dowiedziałem się że lepiej jest poszukać sprężyn nie koniecznie do tego modelu, poszukaj sprężyn o tej samej średnicy, niższych i zgrubszych, albo z większa ilością zwojów....



P.S. Skynet, sorki ze się mądruję tym co wiem od Ciebie, ale opłaca się duzo z Tobą gadac Razz

P.P.S. Tutorial na sprężyny by Skynet Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Walter
Stały bywalec



Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3-City

PostWysłany: Czw 21:11, 23 Mar 2006    Temat postu:

Pit_er napisał:
Lecz jesli chcemy aby autko trzymalo sie drogi jak przyklejone to trza go obnizyc radykalnie!
Wielu tak mysli :wink:

To że samochód jest niski i twardy nie znaczy że trzyma sie piekielnie. Jakość zawieszenia nie jest określana przeż niskość. CHodzi o prace podwozia i zgranie wszystkich parametrów sprężyn i amorków itp.


PS. Fajne kołpaki :wink:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pit_er
Breslau Customs Emigration



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 21:22, 23 Mar 2006    Temat postu:

Tak z tym sie zgadzam. Ale Peugeot z orginalna zawiecha buja sie jak lajba na morzu. Szybka jazda w zakretach moze skonczyc sie wizyta w pobliskim rowie.
To fakt ze nie powinno sie przesadzac z obnizaniem i nie powinno sie robic totalnej taczki z autka. Sadze jednak ze tak jak widac na fotkach obnizenie o 80mm w moim przypadku jest uzasadnione
PS. Pomyslcie jak wygladalo moje autko przed obnizeniem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spike
BreslaU CustomS MemberS - szefu



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BreslaU

PostWysłany: Czw 23:56, 23 Mar 2006    Temat postu:

ja bym się zastanowił nad tym jak jest ustawiony kolektor wydechowy w nowym silniku. Zbyt mocne obniżenie może spowodować ocieranie. A obcinanie sprężyn pogarsza trakcję - szczególnie w sprężynach o charakterystyce progresywnej - czyli tam gdzie zwoje mają różny rozstrzał i inną strukurę przez hartowanie. Zapytam o amorki do Twojego auta... może coś się da wykołować albo spasować. Jednakże najpierw musisz zobaczyć jak się obniży przez silnik i ile masz pod kolektorem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hellboy666
Oddział AA



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: ja się wziąłem ??

PostWysłany: Pią 0:46, 24 Mar 2006    Temat postu:

Pit_er napisał:
Tak z tym sie zgadzam. Ale Peugeot z orginalna zawiecha buja sie jak lajba na morzu. Szybka jazda w zakretach moze skonczyc sie wizyta w pobliskim rowie.
To fakt ze nie powinno sie przesadzac z obnizaniem i nie powinno sie robic totalnej taczki z autka. Sadze jednak ze tak jak widac na fotkach obnizenie o 80mm w moim przypadku jest uzasadnione
PS. Pomyslcie jak wygladalo moje autko przed obnizeniem Wink


Tak jak moje teraz Wink
Panowie jakbyscie mieli za niewielkie pieniadze sprezyny odbnizajace to pewnie bym sie skusil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manx
BreslaU CustomS HonoureD



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: awazsraW

PostWysłany: Pią 12:53, 24 Mar 2006    Temat postu:

Wszytko tylko nie cięte spręzyny :? To niebezpieczne podobie jak dziadkowe (utwardzane domowymi metodami) i spinane sciągaczami do lina stalowych. śmiem pokusić się o stwierdzenie ze bezpieczniejsza jest bujająca siejak statek podczas sztormu seria niż cięte.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pit_er
Breslau Customs Emigration



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 21:34, 26 Mar 2006    Temat postu:

Na razie zostawie sprezyny seryjne takie jak sa w 1,6 GTI Zobacze jak stoi a potem ewentualnie bede kombinowac Wink Tez nie jestem zwolennikiem spinania sprezyn czy sciskania ich jakimis pasami - to wlaasnie jest dopiero niebezpiecznie bo zawsze istnieje szansa ze taki wynalazek peknie i wypadeczek gotowy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Donperinio
Zaczyna działać



Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:11, 17 Lut 2016    Temat postu:

Sam ostatnio zamówiłem ten model jestem ogólnie zadowolony, czekała mnie tylko regeneracja pompy i to wszystkow sumie, ale w zaprzyjaźnionym warsztacie zrobiłem to tanio i tyle:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
calvil
Zaczyna działać



Dołączył: 04 Kwi 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 7:17, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Fajny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BreslaU CustomS Strona Główna -> Wasze auta Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin